بازارهای خوشبوکننده و AP در مناطق در حال توسعه بسیار افزایش می یابد

بازار جهانی از سال 3121 تا 2021 با رشد 5٪ CAGR قرار دارد

اعتبار: رالف رولتسچک از طریق ویکیمدیا کامنز

در گزارش جدید آمده است که تقاضا برای خوشبوکننده ها و ضدعرق ها در اثر بلوغ بازارها صورت می گیرد و پیش بینی می شود این بخش تا پایان سال 2021 از ارزش 25.7 میلیارد دلاری آمریکا فراتر رود.

طبق اطلاعات شرکت اطلاعات بازار Fact.MR ، پیش بینی می شود که بازار خوشبو کننده ها و ضدعرق ها با CAGR ثابت حدود 5٪ طی ده سال آینده تا 2031 گسترش یابد.

گفته می شود این افزایش همزمان با افزایش قدرت خرید در بازارهای در حال توسعه است ، با تبدیل مشتری از عطرهایی که فقط بوی مطبوعی دارند ، به مایع های خوشبو کننده و ضد تعریق تبدیل می شوند که بوی بد نیز از تعریق جلوگیری می کند.

یک تحلیلگر Fact.MR گفت: “در حالی که بازارهای بالغ رقابت شدیدی را نشان می دهند ، تولیدکننده های خوشبو کننده و ضدعرق باید کاوش در بازارهای روستایی و نیمه شهری را با محصولات کم قالب و کم قیمت آغاز کنند.”

سایر اجراهای کلیدی از Fact.MR بازار معطر و خوشبو کننده ها مطالعه نشان می دهد ، در سال 2020 ، آمریکای شمالی و اروپا حدود 69٪ از درآمد جهانی را به دست آورده اند ، که مارک های Unilever ، Procter & Gamble ، Colgate Palmolive و Henkel 51٪ از درآمد جهانی در این بخش را تشکیل می دهند.

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>