بارالان سری جدید شیشه های شیشه ای را برای محصولات مراقبت از پوست معرفی می کند

خط ماریا جار تازه طراحی شده و پیچیده برای سهولت استفاده توسعه یافته است

بارالان ، یک بازیگر تلفیقی در بسته بندی های اصلی لوازم آرایشی و بهداشتی ، خط ماریا جار را که از سه ظرف شیشه ای جدید با ظرفیت های مختلف تشکیل شده است ، معرفی کرد: ماریا جار 50 میلی لیتر ، 75 میلی لیتر و 100 میلی لیتر.

همه اندازه های شیشه در سری جدید ، عمدتا برای سهولت استفاده با محصولات مراقبت از پوست ساخته شده اند و دارای گردن گسترده ای هستند. خط جدید با افزایش دامنه استاندارد محصولات بارالان ، حداکثر قطر شیشه ارائه شده با نخ مخصوص GPI 70 را افزایش می دهد.

خط ماریا جار طرحی کاملاً جدید برای بارالان است. از همه مهمتر ، قطر بزرگ گردن شیشه ها بازیابی محصول از داخل ظرف و استفاده حداکثری آن را برای مصرف کنندگان بطور قابل توجهی آسان می کند.

علاوه بر این ، تمام شیشه های اندازه این سری با لوازم جانبی مشابه جفت می شوند. داشتن فقط یک جفت لوازم جانبی برای شیشه های متنوع ، نه تنها از نظر تأمین و هزینه اجزا ، بلکه از نظر خرید ، تدارکات و سفارشی سازی نیز مزایایی ایجاد می کند.

به عنوان نوآوری دیگر این سری ، درپوش جدید Malang 70 در یک اندازه منحصر به فرد و متناسب با هر سه شیشه ، همراه با دیسک محافظ و کفگیر جدید طراحی شده است. علاوه بر این ، بوش بدون استفاده از چسب مونتاژ می شود. این درپوش دارای یک نخ “دوبار ورود” است که بسته شدن مداوم و قابل اطمینان تری را در اطراف دور گردن تضمین می کند ، و از یکپارچگی محصول پر شده بدون از دست دادن محصول اطمینان حاصل می کند.

همسو با تمرکز بارالان بر پایداری و راه حل های بسته بندی سازگار با محیط زیست ، شیشه های شیشه ای و کلاهک با مواد قابل بازیافت ساخته می شوند – شیشه برای شیشه های ماریا جارز و PP یا PETG برای کلاهک مالنگ – یک چرخه عمر کاملا قابل بازیافت محصولات را تضمین می کند.

علاوه بر این ، هر دو شیشه و درپوش هر کدام با بخشی از مواد بازیافتی پس از صنعتی (PIR) ساخته می شوند ، ابزاری برای به حداقل رساندن ضایعات با نگه داشتن هر چه بیشتر اجزای بازیافتی در جریان تولید. تمام شیشه های ماریا را می توان با لوازم جانبی و با تکنیک های مختلف تزئینات که فقط از جوهرهای سازگار و رنگ های پایه آب استفاده می کنند ، سفارشی کرد و تأثیرات زیست محیطی را بیشتر کاهش داد.

Maurizio Ficcadenti ، مدیر جهانی تحقیق و توسعه در بارالان ، گفت: “خط ماریا جار از یک ظاهر زیبا و احساس برخوردار است ، در عین حال که بسیاری از مزایای کاربر پسند بودن ، مقرون به صرفه بودن و پایداری را نیز به شما ارائه می دهد.”

“ما همیشه به دنبال ایجاد محصولات جدید هستیم که نه تنها جذاب ، بلکه برای مارک ها و مصرف کنندگان آنها سودمند باشد. این خط نمونه بارز آن است. “

شرکت های برجسته

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>