اینها مارک های زیبایی هستند که در راهرو اختصاصی Ocadao’s B-Corp ذخیره شده اند

گفته می شود که کالاهای زیبایی و کالاهای مصرفی بزرگترین B-Corp در بین بازیکنان سوپرمارکت است

پیش از ماه B-Corp در ماه مارس ، سوپرمارکت های زنجیره ای Ocado راهروی اختصاصی خرید را برای مارک های معتبر تأیید معرفی کرده است.

گفته می شود خط تولید با 1100 محصول از بیش از 35 مارک دارای B-Corp بزرگترین پیشنهاد مصرف کننده در بین بازیکنان سوپرمارکت است.

مارک های زیبایی که از طریق فروشگاه و راهرو آنلاین در دسترس هستند شامل Eco Warrior ، Little Soap Company و The Cheeky Panda هستند.

جو وست ، رئیس پایداری Ocado گفت: “راهرو B-Corp ما یک گام کاملاً مثبت برای مشتریان و تلاشهای پایداری ماست.”

“ما خوشحالیم که با جمع آوری همه این مارک های شگفت انگیز که برای ساختن آینده ای پایدارتر متعهد شده اند ، انتخاب های سبزتر را برای مشتریان Ocado آسان تر می کنیم.”

برای دستیابی به گواهینامه آرزو ، مارک های تجاری باید فراتر از پایداری سطح محصول یا خدمات باشند.

شرکت B کل مدل تجاری عملکرد اجتماعی و زیست محیطی یک مارک را ارزیابی می کند ، نحوه عملکرد شرکت و تأثیر آن بر کارگران ، جامعه ، محیط و مشتریان را ارزیابی می کند. از زنجیره تأمین و مواد ورودی گرفته تا امور خیریه و مزایای کارکنان.

صاحب زیبایی Avon ، Natura & Co ، ساندی رایلی ، Aesop ، Arbonne و The Body Shop از جمله مارک های زیبایی هستند که مورد تایید قرار گرفته اند.

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>