اولین پرچمدار جهانی Valentino Beauty در فرودگاه JFK افتتاح شد

فضای 60 متر مربعی در T1 فرودگاه نیویورک الهام گرفته از Voce Viva است

تیم زیبایی والنتینو L’Oréal Travel Retail Americas از اولین مکان گل سرسبد از زمان خریداری این برند توسط این گروه رونمایی کرده است.

فروشگاه 60sqm که در ترمینال 1 فرودگاه بین المللی JFK واقع شده است ، با مشارکت International Shoppes ، تصاویر جدیدترین عطر Voce Viva با نام تجاری را ارائه می دهد و شامل اولین تجربه زنده Voice Print در نوع خود است که به شما امکان می دهد مشتری خود را به اشتراک بگذارد صدا و “پیام” آنها به روشی مشترک.

فضای جدید الهام گرفته از یک پالازو ایتالیایی است و یک ترازوی صورتی منحصر به فرد همراه با فلز سیاه را به نمایش می گذارد ، که با سایه بطری Voce Viva و آرم والنتینو بزرگ شده است.

Voce Viva عناصر گل ، چوبی ، تازه و شیرین را با هم ترکیب می کند و توسط نوازنده لیدی گاگا به عنوان چهره عطر به خوبی معروف می شود.

کارلوس روزالس ، مدیر منطقه والنتینو بیوتی در L’Oréal Travel Retail Americas ، اظهار داشت: “ما در L’Oréal خوشحالیم که یک بار دیگر با International Shoppes در زمینه ارائه آخرین و بهترین نمونه کارها به مشتری شریک هستیم.”

“امروز افتخار ما این است که پیشخوان مجلل یکی از منحصر به فردترین مارک های زیبایی در بازار ، Valentino Beauty را افتتاح می کنیم.”

فلوریانو مارون ، مدیر بخش L’Oréal Luxe در L’Oréal Travel Retail Americas ، افزود: “ما با راه اندازی Valentino Beauty خوشحالیم ، که افزودنی عالی در سبد تجاری متنوع و قوی L’Oréal Travel Retail است.”

“Valentino Beauty میراث کوتاهی قدرتمند را به ارمغان می آورد که ترکیبی از یک پیشنهاد ارزش منحصر به فرد و یک تجربه جذاب مصرف کننده است. و این نمیتواند معنادارتر از این باشد که اولین پرچمدار TR خود را در سراسر جهان با شرکای بین المللی Shoppes خود در نیویورک ، زادگاه سفیر لیدی گاگا ، شریک کنیم. “

اسکات هالپرن ، معاون رئیس فروشگاه بین المللی ، همچنین اضافه کرد: “iShoppes بسیار سپاسگزار است که گروه L’Oréal JFK T1 را به عنوان راه اندازی جهانی برای نمایش تازه اصلاح شده والنتینو انتخاب کرد.

“ما معتقدیم که ظاهر و احساس واحد نه تنها جذابیت بزرگی برای برند ایجاد می کند ، بلکه باعث افزایش تجربه کلی در بخش زیبایی T1 می شود.”

گفته می شود این افتتاحیه آغاز یک طرح گسترده عرضه است که با بیش از ده پرچمدار در سراسر قاره آمریکا تا پایان سال 2022 به پایان می رسد.

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>