انگلیس گفتگوهای تصمیم گیری درباره مالیات فروش آنلاین انگلیس را به تأخیر می اندازد

ریشی سوناک ، صدراعظم صبر می کند تا تصمیم بگیرد که آیا مالیات فروش برای بازارهای آنلاین تعیین می شود

مقامات دولتی گفته اند ، دولت انگلیس گفتگوها در مورد تعیین مالیات فروش برای خرده فروشان آنلاین را به تاخیر انداخته است.

با توجه به فشار هر دو طرف بحث ، مطابق با FT، ریشی سوناک ، صدراعظم مشتاق است منتظر بماند تا رئیس جمهور آمریكا جو بایدن فاش كند كه آیا از تلاش های سازمان همکاری اقتصادی و توسعه (OECD) برای اصلاح مالیات جهانی دیجیتال حمایت می كند یا خیر.

سوناک همچنین در حال بررسی اصلاح مالیات برای املاک تجاری ، معروف به مالیات نرخ تجارت است ، همزمان.

مالیات تجارت “منسوخ” موضوعی بسیار بحث برانگیز در بین صاحبان مشاغل با ناوگان بزرگ آجر و ملات بوده است ، به این دلیل که بسیاری از خرده فروشان فیزیکی نیز محصولات را به صورت آنلاین می فروشند.

پیش از اعلام بودجه در ماه فوریه ، برخی از بزرگترین خرده فروشان انگلیس ، از جمله فروشندگان زیبایی Tesco ، Asda و Morrisons ، در نامه ای سرگشاده به Sunak خواستار اصلاح مالیات 25٪ شدند.

حدود 17 رئیس ، نماینده صدها هزار کارمند ، نامه را امضا کردند.

خرده فروشان فیزیکی که در طی همه گیر شدن مجبور به تعطیلی شده اند ، از مالیات سنگین برای سال مالی 2020 تا 2021 خلاص شده اند.

اما مشاغل می خواهند زمین بازی بین رقبای آنلاین خود که نسبت به آجر و ملات نسبتاً مالیات کمتری در ازای فروش می پردازند ، برابر شود.

انگلیس مالیات محدود خدمات دیجیتال (DST) خود را که 2٪ از درآمد ناخالص حاصل از انگلستان برای مشاغل بزرگ است ، از درآمد حاصل از تجارت از 1 آوریل 2020 راه اندازی کرد.

اگر درآمد حاصل از خدمات دیجیتال در سراسر جهان بیش از 500 میلیون پوند و بیشتر از 25 میلیون پوند از این درآمد از طریق کاربران انگلیس حاصل شود ، یک تجارت “بزرگ” تلقی می شود.

پیش بینی می شود این مالیات 500 میلیون پوند برای سال با مالیات DST خود داشته باشد ، در حالی که نرخ تجارت برای خزانه داری حدود 30 میلیارد پوند درآمد دارد.

با این حال ، خرده فروشان آنلاین در پاسخ به استدلال در مورد آینده صورتحساب های مالیاتی خود بیکار نبوده اند.

ماه گذشته ، شش نفر از سنگین ترین های آنلاین آنلاین بریتانیا ، از جمله Asos ، Boohoo ، Ocado و The Hut Group ، با هم متحد شدند و اتحادیه تجارت دیجیتال انگلستان (UKDBA) را ایجاد کردند ، متهم به نمایندگی از مشاغل آنلاین و حمایت از مشاغلی که می خواهند عملیات خود را به صورت آنلاین انجام دهند .

ایین مک دونالد ، بنیانگذار UKDBA و مدیر غیر اجرایی در Boohoo ، گفت: “عضویت ما به حمایت از انگلستان به عنوان پیشرفته ترین بازار تجارت الکترونیکی در اروپا کمک کرده است.”

“صنعت آنلاین انگلیس یکی از بزرگترین داستانهای موفقیت انگلستان است و UKDBA برای حمایت از اعضای ما ، منافع مشتریان آنها ، و ارائه صدای آنها در دنیایی که به سرعت در حال تحول است ، در اینجا حضور دارد.”

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>