افتتاحیه لوازم آرایشی و بهداشتی Business 1600 شرکت کننده را به خود جلب می کند

جامعه مراقبت های شخصی و زیبایی در مدت 5 روز 30 ساعت محتوای خود را ارائه دادند

در هفته گذشته در مجموع 1600 متخصص زیبایی و مراقبت های شخصی با اولین دریافت 30 ساعت اطلاعات و مشاوره از متخصصان این صنعت در اولین تجارت زنده لوازم آرایشی شرکت کردند.

این رویداد ، که در 10-14 مه برگزار شد ، همچنین به شرکت کنندگان امکان تعامل با 50 غرفه دار دیجیتال ، از جمله eBay ، شریک رسمی رویداد 2021 و حامیان مالی امسال ، Catalent Beauty ، Dash Hudson و Labskin را داد.

این رویداد به چهار مبحث – مواد تشکیل دهنده ، تنظیم کننده ، بسته بندی و خرده فروشی – تقسیم شد و اولین روز به شبکه با استفاده از بستر Swapcard اختصاص داشت. هر مبحث به دو جلسه تقسیم شد: کنفرانس پرداخت برای شرکت در جلسه. و یک جلسه شامل سخنرانی های شریک

روند مواد تشکیل دهنده بسته بندی نشده است

اولین روز کنفرانس کامل در 11 مه در دنیای مواد تشکیل دهنده با موضوعات کنفرانس از جمله مواد ساخته شده در سطح جهانی صفر شد. شفافیت و آموزش مصرف کننده ؛ فرمولاسیون آلی ؛ پذیرش مواد تشکیل دهنده مراقبت از پوست و ادعاهای مارک های مو ؛ مواد استاندارد “طلا” برای مراقبت از پوست. فیتوکانابینوئیدها برای استفاده در زیبایی ؛ و اطمینان از تامین مواد اولیه در مواقع اضطراری.

شرکت های ارائه دهنده در این جریان شامل UpCircle ، The Inkey List و Pai Skincare در میان تعداد زیادی از متخصصان دیگر در این زمینه هستند.

در همین حال ، یک میزگرد درباره “زیبایی پاک” ، نیاز به تعریف دقیق تر برای جلوگیری از موارد “شستشوی تمیز” و بهبود گفتگوهای صنعت برای جلوگیری از نامگذاری “گسترده ترین بازار زیبایی” به عنوان “ناپاک” را برجسته کرد.

در جریان شریک تهیه مواد ، شرکت کنندگان از تامین کنندگان برجسته از جمله Mibelle Biochemistry ، Univar Solutions ، Jland Biotech ، Premium Organic ، Clariant ، Siltech ، Aprinnova و GVB Biopharma شنیدند.

قانونی نگه داشتن آن

روز دوم به ادعاهای لوازم آرایشی پرداخت ، دکتر ترزا کالاگان با التماس از این صنعت برای استفاده از علم خوب در بازاریابی خود شروع کرد. سایر مباحث شامل صدور گواهینامه بیش از حد ، انطباق با SPF ، تبلیغات تأثیرگذار و جلوگیری از جعل و تقلب بود ، در حالی که به روزرسانی در مورد قوانین اتحادیه اروپا ، ایالات متحده و چین ارائه شد.

پانل ما برای این جریان اطلاعاتی راجع به قوانین REACH و قوانین شیمیایی اتحادیه اروپا ارائه داد و سخنرانانی از جمله ECHA ، CTPA و PETA را شامل می شد.

در همین حال ، جریان عبور از تنظیم مقررات شامل بینش کارشناسان EcoMundo ، Ayton Global Research ، Ithos Global ، Veeva ، Labskin و MyMicrobiome بود.

همه بسته بندی شده

کنفرانس بسته بندی ، اقتصاد دایره ای را روشن کرد ، سخنرانان بنیاد Ellen MacArthur ، Bulldog Skincare ، Beauty Kitchen و Terracycle همگی در حال بررسی این موضوع بودند.

بحث پانل بسته بندی ، این را یک قدم جلوتر برد ، و البته پرسید “آیا همه ما باید برهنه شویم” ، در یک بسته بندی بسته بندی در اینجا ، یک بحث و گفتگو پر جنب و جوش برگزار شد که اعضای میزبان سعی در ایجاد تعادل بین پایداری ، “آشکار سازی بزرگ” و جلوگیری از آسیب دیدن بسته بندی داشتند.

علاوه بر مسائل زیست محیطی ، موضوعات اساسی در این جریان شامل ملاحظات بهداشتی پس از Covid ، محافظت از سبک شخصی شما ، برجسته شدن در آمازون و رسانه های اجتماعی و جلوگیری از “توانایی” در طراحی بسته بندی از P&G.

از طرف تامین کننده و خدمات ، شرکت کنندگان با روند بسته بندی و گزینه های UPM Raflatac ، Epic Print ، Faca Packaging ، Catalent Beauty و Esko آشنا شدند.

مسیر خرید

چهارمین و آخرین روز ارائه شامل مشارکت های The Organic Pharmacy ، Pinterest و Estée Lauder Companies بود و در خرده فروشی تمرکز داشت.

سخنرانی های این جریان فروش سلامتی را شامل می شود. سفر خرده فروشی؛ تنوع و گنجاندن قهرمان ظهور مارک های indie؛ چگونه هوش مصنوعی خرید شخصی را تسهیل می کند. و بیشترین بهره را از استراتژی آمازون خود ببرید.

بازاریابی و ظهور امور اجتماعی علاوه بر این در سخنرانی هایی در زمینه تسلط بر هنر روابط عمومی زیبایی ، کار با تأثیرگذارها و استفاده از مثبت برای الهام بخشیدن به خرید مطرح شد.

در یک میزگرد اصول مارک های سهام را بررسی کرد ، سخنرانانی از جمله هلن رایلی ، شریک رویداد eBay ، نکاتی را در مورد انتخاب و فروش موفقیت آمیز خرده فروشان ارائه دادند.

و در جریان شریک خرده فروشی ، شرکت کنندگان از بینش MedSkin Solutions ، Deciem ، KeepMe Lifestyle و Boadicea the Victory ، Worldpay از FIS ، eBay و Dash Hudson برخوردار شدند.

اگر می خواهید در مورد Business Cosmetics Business Live و اینکه چگونه می توانید به عنوان غرفه دار یا حامی مالی در سال 2022 شرکت کنید بیشتر بدانید ، لطفا با [email protected] تماس بگیرید یا با +44 (0) 207 193 6690 تماس بگیرید.

شرکت های برجسته

همچنین ببینید

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>