اسکاچ پورتر مأموریت دارد تا سلامتی مردان سیاه پوست را به ارمغان بیاورد

کالوین کوالیس ، بنیانگذار و مدیرعامل مارک نظافت مردانه اسکاچ پورتر ، در مورد عادی سازی شیوه های مراقبت از خود و مکالمات در میان مردان رنگین پوست با Business Cosmetics صحبت می کند

اسکاچ پورتر که برای مردان رنگی طراحی شده است ، برند آرایشی مردانه در ایالات متحده است که از قوت به قوت دیگری می رود.

از زمان راه اندازی آن در سال 2015 به عنوان یک متخصص نظافت ریش ، این بازیکن پخش کننده به پوست ، مراقبت از مو ، رایحه و مکمل ها گسترش یافته است.

در همین حال ، در اوایل این ماه ، اسكاچ پورتر بودجه خود را برای سری B از مرحله 1 مالی ، كه سای ، فرك بیوتی و الیس بروكلین را در لیست نمونه کارهای خود قرار می دهد ، تأمین كرد.

در اینجا ، Calvin Quallis ، بنیانگذار و مدیرعامل Scotch Porter ، برنامه های خود را برای این برند و چگونگی هدف او برای بهم زدن بازار آراستگی مردان نشان می دهد. . . .

این یک عصاره کوچک از مقاله کامل است که در دسترس است فقط به مشترکین محتوای برتر. مشترکین برای خواندن مقاله به سیستم وارد می شوند (بالا سمت راست).

یا

اکنون در محتوای برتر در کسب و کار لوازم آرایشی مشترک شوید

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>