استعداد لاواندی در مورد پنج روند تأثیرگذار در صنعت زیبایی برای ماههای آینده بحث می کند

صنعت زیبایی همیشه در حال تغییر است. نیروهایی که بر تغییرات بزرگی تأثیر می گذارند و سپس «نگاه» ملت را شکل می دهند ، به همان اندازه پیچیده و متنوع هستند که مصرف کنندگان ایجاد و نسبت به آنها واکنش نشان می دهند.

این بدان معنا نیست که صنعت به سادگی واکنش پذیر است. از آن دور است همانطور که همه ما می دانیم ، فضای زیبایی یکی از جسورانه ترین و خلاقانه ترین بازارهایی است که می توانید تصور کنید.

صنعت غیر قابل پیش بینی است ، اما سرگرم کننده است

نوشتن مقاله در مورد روندهایی که در حال حاضر صنعت زیبایی را شکل می دهد ، می تواند کمی مانند گشودن یک جعبه بچه گربه و نوشتن مقاله حدس بزند که آنها در آینده چه کار خواهند کرد.

یکی از لذت های مطلق این صنعت ماهیت غیر قابل پیش بینی بودن آن است. هرچند سرگرم کننده است و همیشه ارزش دیدن دارد ، بنابراین در اینجا پنج چیز وجود دارد که ما در Lavandi Talent فکر می کنیم در حال حاضر این صنعت را تشکیل می دهند یا در آینده قابل پیش بینی هستند.

  • بدون شک ، بالای لیست باید بالقوه افزایش آزمایش و درک از هنر آرایشی و بهداشتی در خانه باشد. اکنون مصرف کنندگان ماهها در خانه بوده اند. بدون دسترسی به مشاوران نام تجاری در طبقه فروشگاه ، آنها به وضوح از دنیای مجازی استفاده می کنند و برای الهام بخشیدن بیشتر به افراد تأثیرگذار روی می آورند. برای نام های بزرگ ، این می تواند یک تغییر دهنده بازی باشد زیرا تأثیر برند حتی بیشتر به دامنه عمومی می رود. سوال این است که ، نام های تجاری بزرگ چگونه به این تغییر پاسخ می دهند؟ مخصوصاً با توجه به نکته بعدی.
  • تنوع و گنجاندن همچنان به عنوان یک عامل در حال رشد در بازاریابی و طراحی محصول محسوب می شود. در چند سال گذشته جهش های بزرگی در راه رسیدگی صنعت به تنوع و شمول وجود داشته است و این بدون شک همچنان به عنوان یک ویژگی در توسعه محصول و بازاریابی ادامه دارد. علاوه بر تمایل واقعی برای ورود به صنعت ، به نظر می رسد جای تأثیرگذار در سلسله مراتب نیز غیرقابل تحمل باشد. همانطور که در نکته اول گفتیم ، به احتمال زیاد مصرف کنندگان به دنبال طیف وسیع تر و محصولات متنوع تر هستند. جالب خواهد بود که ببینیم این وضعیت چگونه انجام می شود زیرا تقاضای یک فرآیند تولید و توزیع کارآمد همیشه به یک محصول گسترده تر منجر نمی شود. آیا احتمالاً شاهد افزایش قیمت ها خواهیم بود؟
  • محصولات خاص مردانه و غیر جنسیتی. به نظر می رسد بازار بالقوه محصولات نر و غیر جنسیتی منطقه رشد آشکار صنعت زیبایی باشد. با این اوصاف ، مدتهاست که این احساس برای بازار مردان احساس می شود ، اما پیشرفت کند است. اگر چه انصافاً ، طی چند سال گذشته در این زمینه رشد چشمگیری داشته است و بازار سنتی مردان اکنون بیشتر به استفاده از کرم های صورت ، محصولات مرطوب کننده و سایر مواد اصلی قفسه های لوازم آرایشی باز شده است. آشفتگی در الگوی چگونگی مشاهده جنسیت به خوبی می تواند به دنیای جدیدی از محصولات با تمرکز کمتر جنسیتی سرایت کند و همچنین باعث شود تسلط بر نگرش “مردان از آرایش استفاده نمی کنند” به مواد آرایشی.
  • زیبایی طبیعی از محصولات طبیعی. با باز شدن خیابان فوق العاده ، تقاضا برای محصولات طبیعی و تمیز با زنجیره تأمین شفاف قطعاً دوباره در مرکز قرار خواهد گرفت. مارک هایی که می توانند نشان دهند که چالش جستجوی روشهای تولید و توزیع محصولات تمیزتر را دنبال می کنند ، بیش از آنهایی که نمی توانند مورد علاقه قرار گیرند.
  • جلب توجه از میکرو اینفلوئنسر برای مارک های آینده. در حالی که نام های بزرگ در اجتماع تعداد زیادی از پیروان را به خود جلب می کنند ، روشن می شود که تأثیر واقعی تأثیرگذار کوچک بر انتخاب مصرف کننده نادیده گرفته نشود. تعامل (همیشه معیار موفقیت در دنیای اجتماعی) اغلب در تأثیرپذیرانی که تعداد کمتری دارند ، به طور قابل توجهی بارزتر است. آنها همچنین معمولاً به یک جمعیت شناسی بسیار خاص متوسل می شوند و پیروان آنها بسیار فعال تر و درگیرتر هستند. دستیابی از طریق این کانال ها به نفع شرکت های کوچکتر و جدیدتر صنعت زیبایی است. خواستگاری از این میکرو اینفلوئنسرها می تواند مسیری سریع و مقرون به صرفه برای بازار را رقم بزند.

بنابراین ، همانطور که (امیدوارم) سرانجام همه گیری را پشت سر بگذاریم ، باید برای تغییر آماده باشیم. با اطمینان کامل می توانم به شما بگویم که تعداد جای خالی هایی که در حال حاضر مشاهده می کنیم نشان می دهد صنعت در حال سرمایه گذاری در استعدادهای جدید است. به نظر می رسد که با خوش بینی به آنچه در آینده می آید نگاه می کند و آماده پاسخگویی و سازگاری با هر آنچه که هست است.

اگر می توانیم به شما در یافتن استخدام بعدی خود کمک کنیم ، لطفاً تماس بگیرید.

شرکت های برجسته

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>