استعدادهای درخشان Lavandi Talent درباره افزایش تأثیرگذار در بازاریابی لوازم آرایشی بحث می کنند

در اینجا در Lavandi Talent ، متوجه شده ایم که احتمالاً یکی از بزرگترین تغییرات در بازار ما در صنعت لوازم آرایشی افزایش و ادامه اهمیت تأثیرگذار است.

همه ما به قدرت رسانه های اجتماعی عادت کرده ایم. بیش از این ، همه ما پذیرفته ایم که “قدرت” کلمه ای بسیار مناسب برای اعمال آن است.

تأثیری که بر افکار عمومی می گذارد و تأثیرات مثبت یا در واقع منفی می تواند بر یک برند داشته باشد بدون شک. در طی حدود 20 سالی که Myspace (این را به خاطر می آورید؟) مورد توجه قرار گرفت ، شبکه های اجتماعی به یکی از مهمترین ابزارهای بازاریابی برای بسیاری از صنایع تبدیل شده است.

فضای لوازم آرایشی به ویژه از مسائل اجتماعی آگاه است زیرا با ظهور برنامه های ویدیویی و مبتنی بر تصویر ، افزایش اینفلوئنسر افزایش می یابد.

تأثیرگذارها چیز جدیدی نیستند

از بسیاری جهات ، استفاده از تأثیرگذار برای تبلیغ مارک ها و محصولات چیز جدیدی نیست. یک استدلال معتبر وجود دارد که صنایع زیبایی و مد برای دهه ها از ستاره های درجه یک فیلم ها و موسیقی محبوب به همین روش استفاده کرده اند.

چهره لورآل به خوبی نشانگر این موضوع است و تصمیمات غالباً غیر منتظره آنها (به عنوان مثال هیو لوری) کمک می کند تا انتخاب سالانه به عنوان یک خبر با ارزش باشد.

چهره مشهور به تبلیغ محصولات کمک می کند. در اصل ، تأثیرگذار مفهوم جدیدی نیست. با این حال ، یک تفاوت بسیار بزرگ بین تایید مشهور و تأثیرگذار شبکه های اجتماعی وجود دارد. تأثیرگذار نتیجه vox populi است. این صدای مردم است ، نه تصمیمی که در داخل گرفته شده است. تفاوت بیشتر در فرصت بازاریابی است تا تبلیغ فعال.

اعداد و ارقام مهم تأثیرگذار در دنیای لوازم آرایشی حیرت انگیز است. یک نام عالی رتبه مانند Nyane Lebajoa می تواند تعداد زیادی پیرو داشته باشد.

بنابراین تأیید توسط شخصی در آن موقعیت می تواند منجر به افزایش فروش عظیم و تقریباً فوری شود. بسیاری از اینفلوئنسرها این موضوع را تشخیص داده و برندهای خود را توسعه می دهند. تغییر توانی که اینفلوئنسرها نشان می دهند بسیار اصلی است ، اگرچه تا حد زیادی وضعیت افراد مشهور به آنها اعطا می شود و اختیاری که صدا و تصاویرشان از آن برخوردار است توسط مصرف کننده انتخاب می شود.

با وجود این قدرت ، پتانسیل مخدوش کردن چهره برند نیز فراهم می شود ، همانطور که برخی از موارد برجسته در طول سال ها نشان داده اند. تخلفات گذشته و رفتارهای غیرقابل قبول فعلی به احتمال زیاد در حوزه عمومی ظاهر می شود.

پیامدهای بازاریابی اینفلوئنسر ، تبلیغ محصولات را تا حد زیادی متزلزل کرده است. برای مثال ، تأثیرگذاران فشار زیادی را در دور شدن از مفاهیم سنتی زیبایی ایجاد کرده اند.

آنها تفاوت و تنوع را جشن می گیرند و کنوانسیون منسوخ زیبایی کلاسیک را به نفع ابراز وجود غیر همگن رد می کنند. آنها با پیام های فردی به پیروان خود می رسند و از فرصتی برای خود بودن لذت می برند. این رد هنجارهای تعریف شده صنعت ، تغییر پارادایمی در بازاریابی است.

این فقط در مورد اعداد بالا نیست

ارزش تأثیرگذار شبکه های اجتماعی برای یک محصول یا مارک قابل تردید نیست ، اما این فقط در مورد تعداد بالا نیست. مارک های دارای کالای متمرکزتر که به جمعیتی کوچکتر متوسل می شوند ، در حال حاضر فعالانه بدنبال آن هستند که به عنوان ریز تأثیرگذار شناخته شده است. اینها کاربرانی هستند که تعداد آنها به طور قابل توجهی کوچکتر از تأثیرگذارهای رتبه برتر است.

برخی از جذابیت های میکرو اینفلوئنسر امکان اتصال به یک ستاره در حال ظهور است ، اما یک اصالت نیز در بازی وجود دارد که ممکن است تأثیرگذار شناخته شده تری نداشته باشند.

شواهد قابل توجهی وجود دارد که نشان می دهد اگرچه تعداد کلی کمتر به معنای مصرف کنندگان بالقوه کمتری است ، اما در حقیقت ، میزان مشارکت به میزان قابل توجهی کاهش نمی یابد. به نظر می رسد نوعی نقطه شیرین برای پیروان وجود دارد که در آنها تعداد کافی برای تأثیرگذار کوچک وجود دارد تا بتواند یک پیشنهاد جذاب برای یک نام تجاری باشد ، اما هنوز به اندازه کافی پایین است تا از فاصله عاطفی با مصرف کننده ناشی از وضعیت مشهور جلوگیری کند.

به طور خلاصه ، تأثیرگذاران میکرو ممکن است با افراد کمتری صحبت کنند ، اما به طور نسبی ، افراد بیشتری به طور فعال گوش می دهند. آنها توانایی بیشتری دارند که به زبان مشتری بالقوه صحبت کنند.

تأثیرگذارها بیش از یک بخش مهم در ارتقا product محصول یا یک دارایی بازاریابی هستند ، زیرا این ارتباط با مصرف کننده ، توانایی آنها در کانال vox populi ، آنها را به مجرای نه تنها پاسخگویی به نیازهای بازار بلکه برای کمک به شکل گیری آنها تبدیل می کند. آی تی.

شرکت های برجسته

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>