از هر سه خرده فروش زیبایی یک نفر می خواهد خدمات بهداشتی را به سبد فروشگاه خود اضافه کند

تحقیقات جدید نشان داد که نیمی از هزاره ها خوشحال هستند که DNA خود را برای یک تجربه بهتر خرید به اشتراک می گذارند

با تمرکز جدید بر سلامتی و رفاه ، خرده فروشان بیش از هر زمان دیگری در نظر دارند خدمات و تجربیات بهداشتی را به فضای فروشگاه خود اضافه کنند.

طبق مطالعه جدید غول املاک و مستغلات Unibail-Rodamco-Westfield (URW) ، صاحبان مراکز خرید Westfield ، 27٪ از خرده فروشان در بخش زیبایی مایل به افزودن خدمات مانند پزشک عمومی یا بینایی به آجرهای خود هستند و مقصد ملات ، در حالی که حدود 32٪ از خرده فروشان بهداشت و سلامتی ارائه خدمات بهداشتی خود را گسترش می دهند.

این می تواند ثابت کند که یک منبع موفق فروشگاهی است زیرا یافته های گروه ها نشان داد که تقریبا نیمی از هزاره ها خوشحال می شوند DNA خود را برای یک تجربه خرید بهتر به اشتراک بگذارند.

این خبر به دنبال افزایش نگرانی مصرف کنندگان در مورد سلامتی و تندرستی از زمان شیوع بیماری همه گیر Covid-19 است.

در طول همه گیر شدن ، خرده فروشان زیبایی به عنوان یک فروشگاه واحد برای تمام نیازهای سلامتی مشتریان خود عمل کرده اند.

در اوایل شیوع ، بوتس ، که در سراسر قفل های مختلف کشوری مجاز به باز ماندن بود ، با همکاری دولت انگلستان آزمایش های Covid-19 را برای کارگران NHS ارائه داد.

زنجیره خیابان های بزرگ همچنین با ارائه اتاق های مشاوره در فروشگاه ها به عنوان فضاهای امن برای قربانیان ، به افزایش قربانیان سو abuse استفاده داخلی در حین قفل پاسخ داد.

در همین حال ، زنجیره بهداشت و داروخانه با عظمت وی ​​ملکه ، جان بل و كرویدن خدمات آزمایشی سریع Covid-19 و منبع “متناسب با پرواز” را برای مشتریان ارائه داد تا آزمایش Covid منفی را قبل از پرواز ارائه دهد.

URW همچنین دریافت که از هر ده لندنی یک نفر به خدمات مربوط به Covid از جمله سم زدایی میکروب از وسایل شخصی و تشخیص لمسی علاقه مند است.

“بیش از 12 ماه پیش ما پیش بینی کردیم که بازار خرده فروشی جراحی ، اختصاص داده شده برای تجویز محصولات ویژه نیازهای شخصی ، فقط در انگلیس در سال 2020 40 میلیارد پوند ارزش دارد و در حالی که این رقم ممکن است تحت تأثیر همه گیری باشد. طبق آخرین تحقیقات ما تمایل به DNA و خدمات با سلامتی همچنان قوی است. ”

“روند جراحی خرده فروشی شتاب زیادی دیده است ، با توجه بیشتر خرده فروشان و مصرف کنندگان به سلامت و سلامتی بیش از هر زمان دیگر ، خرده فروشان در ایجاد احساس امنیت و توجه واقعی به مردم مطابق با نیازهای خاص نقش دارند و مصرف کنندگان به اطمینان خاطر دارند که وقتی آنها در فضاهای خرده فروشی و اوقات فراغت گرد هم می آیند ، رفاه آنها مورد توجه قرار می گیرد.

“همچنین تمایل فزاینده ای برای خدمات یکپارچه وجود دارد – از حمایت بهداشت روانی هنگام صرف غذا ، تا تصفیه هوا هنگام خرید.

“خرده فروشان باید روش های ابتکاری را برای معرفی چنین پیشنهاداتی در نظر بگیرند تا تجربه خرید را بهینه کنند.”

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>