از هر ده مصرف کننده 9 نفر هرگز در مورد “اقتصاد دایره ای” چیزی نشنیده اند

تقریباً 90٪ از خریداران زیبایی اصطلاح را برای سیستم اقتصادی با هدف از بین بردن زباله نمی دانند ، با وجود 88٪ ادعا می کنند که هنگام خرید برای مراقبت های شخصی به دنبال اعتبارات پایداری هستند.

یک تحقیق جدید نشان داده است که از هر ده مصرف کننده 9 نفر هرگز مفهوم “اقتصاد دایره ای” را نشنیده اند.

نتایج ، تهیه شده توسط آژانس Pull ، گزارش داد که 87٪ از مصرف کنندگان انگلیس اصطلاح را برای سیستم اقتصادی نمی دانند که هدف آن حذف دفع زباله است ، علی رغم اینکه 88٪ ادعا می کنند هنگام خرید محصولات زیبایی و مراقبت های شخصی به دنبال اعتبارات پایداری هستند. .

علاوه بر این ، فقط 9٪ از پاسخ دهندگان گفتند كه آنها شیشه ای را برای تولید مجدد به تولیدكننده ارسال كرده اند و فقط 14٪ از خدمات پركردن استفاده كرده اند ، حتی اگر 15٪ از خریداران برای استفاده مجدد از ظروف موجود ، از ایستگاه های مجدد فروشگاه در فروشگاه استفاده كنند.

با این حال ، علی رغم تلاش مارک های زیبایی برای آموزش و اطمینان از اعتبارات سازگار با محیط زیست به مصرف کنندگان ، 70٪ ادعاهای پایداری فعلی مارک ها را هنگام انتخاب یک محصول نسبت به محصول دیگر مفید نمی دانند و تقریبا 100٪ موافقت کردند که مارک ها باید بیشتر در مورد تلاشهای پایداری آنها شفاف است.

کلر رنس ، رئیس استراتژی نام تجاری در The Pull ، گفت: “پایداری به یکی از عناصر اصلی بازاریابی برخی از مارک های زیبایی و مراقبت های شخصی تبدیل شده است ، به ویژه هنگامی که مخاطبان جوان را هدف قرار می دهد ، اما این تحقیقات نشان می دهد که بسیاری از آنها هنوز مسیری طولانی را سپری می کنند.” آژانس.

“آنها همچنین ممکن است بر روی رفتارهایی تمرکز کنند که مصرف کنندگان تمایلی به انجام واقعی آنها ندارند ، مانند برگرداندن کانتینرها به تولید کننده برای دوباره پر کردن یا بازیافت.”

وی افزود: “این موضوعی است که اگر آنها نخواهند عقب بمانند ، باید شفاف تر عمل کنند و این واقعیت که تعداد کمی از مصرف کنندگان حتی” اقتصاد دایره ای “را شنیده اند ، به این موضوع کمک نمی کند.”

قوانین بازیافت

یافته ها با این وجود اهمیت بازیافت را برجسته کردند.

حدود 45٪ از مشتریان مورد بررسی گفتند که به دنبال نمادهای بازیافت روی بسته های مراقبت شخصی و زیبایی خود هستند.

با این حال ، سایر نشان های تجاری مانند Soil Association دارای گواهی نامه و Ecocert در بین خریداران کمتر شناخته شده اند.

رنس افزود: “مصرف کنندگان به دنبال شواهدی از یک رویکرد پایدار مانند اسم حیوان دست اموز جهشی هستند ، اما بیشتر گواهینامه ها در رادار خریداران نیستند و این نشان می دهد که این سازمان ها برای پیشبرد تلاش های خود باید کارهای بیشتری انجام دهند.”

“مارک های زیبایی و مراقبت شخصی باید پایداری را فرصتی برای ارتباط بهتر و تعامل بهتر با مخاطبان خود بدانند.

“همه ما دیده ایم که چگونه محیط زیست تحت تأثیر قفل و قرنطینه های 2020 قرار گرفته است و مصرف کنندگان انتظار دارند مارک ها تمام تلاش خود را انجام دهند تا کارها در مسیر درست پیش بروند.”

برای تجزیه و تحلیل منحصر به فرد در مورد این موضوع با آژانس Pull ، پیوند زیر را دنبال کنید.


Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>