ارتباط با مصرف کنندگان مدرن

سیلتک همزمان با بحث در مورد فرمولهای مراقبت شخصی پایدار در 12 آگوست در ساعت 10 صبح EST / 3 بعد از ظهر BST ، با ACT Solutions و Business Cosmetics به نیروهای خود پیوست.

مصرف کنندگان لوازم آرایشی مدرن محصولات منتظر تجربه ای چند وجهی را خریداری می کنند. آنها عملکرد عملکردی را که تبلیغ می شود ، یک عامل حساس “واو” و رضایت اخلاقی را پیش بینی می کنند. با افزایش آگاهی مصرف کننده در مورد تأثیرات زیست محیطی و اجتماعی ناشی از تصمیمات خرید فردی ، رضایت اخلاقی از اهمیت بیشتری برخوردار شده است.

محصولاتی که نه تنها برای حواس مورد توجه قرار می گیرند ، بلکه برای کالای بیشتر نیز مورد توجه قرار می گیرند ، محبوبیت بیشتری پیدا می کنند. مدیران برند به دنبال وفاداری به مصرف کننده در تلاشند تا این خواسته های مصرف کننده در حال تحقق را برآورده کنند.

به نوبه خود ، فرمول دهندگان برای رسیدن به خواسته های همیشه در حال تکامل دشوارتر می شوند. این ارائه چالش های متعددی را که فرمول سازان با آن روبرو هستند را بیان می کند و بینش هایی را برای حل آنها ارائه می دهد.

با ارائه مزایای ملموس که با مصرف کنندگان مدرن ارتباط برقرار می کند ، فرمول های مراقبت شخصی پایدار تأیید شده ارائه می شود.

در اینجا ثبت نام کنید و به مارک چندلر ، رئیس ACT Solutions ، برایان آلن ، مدیر بازاریابی و فروش جهانی در Sltech و جولیا وری ، سردبیر فنی در اینجا بپیوندید. تجارت لوازم آرایشی آنها در مورد چگونگی ارتباط با مصرف کنندگان مدرن بحث می کنند.

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>