ابزار جدید خرید دیجیتال Barzzé Beauty مارک ها را مستقیماً با مصرف کنندگان متصل می کند

این سایت جدید توسط خالق Fashwire تاسیس شده است و با هدف ایجاد ارتباطات عمیق تر با مشتریان خود ، مارک های زیبایی در حال ظهور است.

بازار خرید مد Fashwire یک پلتفرم خواهر جدید ارائه داده است که به زیبایی اختصاص داده شده است.

گفته می شود گزینه ارزان قیمت شرکای گران قیمت خرده فروشی است ، Barzzé Beauty به عنوان فضایی یک مرحله ای برای خریداران زیبایی برای کشف مارک های جدید و روندهای نوظهور طراحی شده است.

با راه اندازی Eyeko ، Christophe Robin ، Illamasqua و Grow Gorgeous ، خریداران می توانند جستجوهای زیبایی خود را با استفاده از طرح “به سبک Pinterest” شخصی سازی کنند ، در حالی که فن آوری نام تجاری ارائه محصولات را آسان می کند و UX را برای مصرف کننده آسان تر می کند.

این پلت فرم همچنین با ویژگی بازخورد در زمان واقعی خود ، ارتباط نزدیکتری را برای مارک ها با مصرف کنندگان خود ارائه می دهد.

این اجازه می دهد تا مصرف کنندگان نظرات خود را در مورد کالایی که بلافاصله توسط مارک انتخاب می شود ، ارائه دهند و به آنها اجازه می دهد بدون هیچ هزینه اضافی برای مارک ، تصمیمات آگاهانه تری در مورد توسعه محصول بگیرند.

کاربران Barzzé همچنین می توانند محصولات و نکات زیبایی را از طریق خوراک اجتماعی آن در داخل برنامه یا بصورت آنلاین از طریق barzze.com مورد بحث قرار دهند.

کیمبرلی کارنی ، بنیانگذار و مدیرعامل Fashwire ، گفت: “ماموریت ما این است که دنیای زیبایی را با فراهم آوردن فرصتی منحصر به فرد برای کشف مارک ها و گرایش های جدید در حالی که این مارک ها را با بازخورد حیاتی مشتری ارائه می دهیم ، از نو طراحی کنیم.”

“بارزه زیبایی در تقاطع زیبایی و فناوری نشسته و بینش های بسیار ارزشمندی برای ساخت بستر نسل بعدی صنعت زیبایی فراهم می کند.

“تعامل با کاربر یک تمایز اساسی برای بارزه بیوتی است و ترکیب آن با لنز تحریریه بسیار منظم ما بهترین راه حل برای مارک های نوظهور و برجسته است.”

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>