ابتکارات زیبایی سازگار با محیط زیست برای الهام بخشیدن به کمپین روز زمین شما

پیش از روز زمین در 22 آوریل ، تجارت آرایشی و بهداشتی نگاهی به مارک هایی می اندازد که می خواهند جهان را به مکانی بهتر تبدیل کنند

از سال 1970 ، هر سال ، روز زمین با هدف ایجاد انگیزه در مورد تغییر اقلیم و آلودگی در جهت ایجاد انگیزه در مصرف کنندگان و شرکت ها برای کمک به حفظ سیاره ما برای نسل های آینده است.

امسال با بیش از 75000 شریک در بیش از 190 کشور ، پنجاهمین سالگرد ابتکار عمل زیست محیطی است.

هم برای خریداران و هم برای صنعت زیبایی ، 12 ماه گذشته یک دوره بازتاب بوده است ، مارک های بیشتری از اهداف بلند پروازانه سازگار با محیط زیست در تلاش برای مقابله با تغییرات آب و هوا و بحران پلاستیک جهان رونمایی کرده اند.

Rae Stanton ، سرب خرده فروشی سرسبز زمین می گوید: “ما هرچه یاد می گیریم توسعه خود را به طور مداوم در حال پیشرفت می بینیم.” “ما بر فراتر از پایداری ، به سمت بازآفرینی متمرکز شده ایم و جامعه و سایر همکاران تجاری خود را به ما دعوت می کنیم.”

با این فرض، تجارت لوازم آرایشی برخی از . .

این یک عصاره کوچک از مقاله کامل است که در دسترس است فقط به مشترکین محتوای برتر. مشترکین برای خواندن مقاله به سیستم وارد می شوند (بالا سمت راست).

یا

اکنون در محتوای برتر در کسب و کار لوازم آرایشی مشترک شوید

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>