آینده زیبایی … همانطور که توسط شما رای داده شده است

کسب و کار لوازم آرایشی و بهداشتی با مشاوره ارزیابی برند Brand Finance همکاری کردند تا درک شما ، خوانندگان ما ، از آینده صنعت زیبایی و مراقبت شخصی را در این لحظه مهم تاریخ کشف کنند

بیش از یک سال است که Covid-19 در صحنه ظاهر شده و شیوه زندگی و کار خود را به طرز چشمگیری تغییر می دهد. و در حالی که برنامه های واکسیناسیون نوری در انتهای تونل ایجاد می کنند ، انتظار می رود “سال برخورد ویروس کرونا” موج های مالی و اجتماعی را به آینده منتقل کند. 12 ماه گذشته یک دوره تغییر بوده است که تعداد کمی می توانستند پیش بینی کنند ، فراهم کردن سختی و گاهی اوقات ، الهام و فرصت. بنابراین ، در برابر این زمینه ، چه باید کرد تجارت لوازم آرایشیخوانندگان معتقدند آینده زیبایی و مراقبت شخصی را در بر دارد؟

برای فهمیدن این موضوع ، ما با مشاوره استراتژی ارزیابی و ارزیابی مستقل Brand Finance همکاری کردیم تا شما ، خواننده کسب و کار لوازم آرایشی ، را در صندلی راننده قرار دهیم. با نتایج نظرسنجی خوانندگان در حال حاضر ، استیو تامسون ، مدیر بینش در Brand Finance و آنی براون ، کاردانی در Brand Finance ، پیوستند تجارت لوازم آرایشی برای بحث در مورد یافته ها

. . .

این یک عصاره کوچک از مقاله کامل است که در دسترس است فقط به مشترکین محتوای برتر. مشترکین برای خواندن مقاله به سیستم وارد می شوند (بالا سمت راست).

یا

اکنون در محتوای برتر در کسب و کار لوازم آرایشی مشترک شوید

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>