آینده اخلاق و زیبایی فناوری رسانه های اجتماعی AR

مقررات مربوط به استفاده از فیلترها در تبلیغات کم است. خوشبختانه ، همه چیز در حال تغییر است ، اما آیا برای مقابله با عادی سازی ظاهر “فیلتر شده” کافی است؟

مصرف کنندگان رابطه ای عاشقانه و نفرت با فیلترهای شبکه های اجتماعی دارند. این که آیا آنها با یافتن اینکه کدام یک از شاهزاده خانم دیزنی هستند ، یا اینکه با روتوش کردن پوست خود برای گرفتن یک عکس سلفی خودجوش ، به دنبال کمی سرگرمی هستند ، این فناوری به همان اندازه سرگرم کننده است که باعث تفرقه می شود.

با بیش از 500 میلیون نفر که هر روز از عملکردهای اینستاگرام استفاده می کنند و یک سوم از بیشترین بازدیدها از مارک ها ، روشن است که این فناوری بستر مهمی برای بازاریابان است. اما استفاده از فیلترها در شبکه های اجتماعی موضوعی است که به طور گسترده مورد بحث است و توجهات را به خود جلب می کند. . .

این یک عصاره کوچک از مقاله کامل است که در دسترس است فقط به مشترکین محتوای برتر. مشترکین برای خواندن مقاله به سیستم وارد می شوند (بالا سمت راست).

یا

اکنون در محتوای برتر در کسب و کار لوازم آرایشی مشترک شوید

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>