آیا ریحانا اقدام به فعالیت زیبایی جدیدی کرده است؟

پرونده های آواز خواندن علامت تجاری تحت Fenty Hair برای حالت دادن و صاف کردن پوست و لوسیون های مو

پدیده آواز باربادی ، ریحانا شایعاتی را برانگیخته است كه امپراطوری Fenty Beauty پس از ثبت علامت تجاری تحت Fenty Hair ، احتمال دارد در شرف گسترش باشد.

در اوایل این ماه به اداره ثبت اختراعات و علائم تجاری ایالات متحده ارسال شد ، مارک ثبت شده در شرکت وی Roraj Trade LLC ، در صورت پذیرش ، شامل شامپوها و سایر لوسیون های مراقبت از مو ، همچنین آرایش و اصلاح پوست و مواد آماده سازی مو برای شما خواهد بود.

در سال 2020 ، خواننده ‘Umbrella’ اولین محصولات مراقبت از پوست خود را تحت Fenty Skin ، که با LVMH مشترکاً مالک آن است ، همراه با اسکای های چند وظیفه ای که در بسته بندی های سازگار با محیط زیست قرار دارند ، حذف کرد.

عرضه این محصولات در ماه ژوئیه باعث ایجاد شور و هیجان خرید در میان طرفداران شد تا محصولات بسیار پرتحرکی را بدست آورند ، که باعث شد برخی از حراج دهندگان eBay خط تولید ارزان قیمت مراقبت از پوست را با بیش از 600 برابر قیمت خرده فروشی توصیه شده بفروش برسانند.

از برخی از پیشنهاد دهندگان خواسته شد بیش از 550 دلار آمریکا برای پاک کننده های سه گانه ، تونر و بسته نرم افزاری مرطوب کننده SPF در نظر بگیرند ، در حالی که برای کالاهای مورد علاقه از طریق fentyskin.com 75 دلار.

با این حال ، فنتی بیوتی اولین تلاش ریحانا در صحنه زیبایی بود که در سال 2017 راهی بازار شد.

این مارک که ارزش آن حدود 3 میلیارد دلار است ، با راه اندازی بنیاد لباس بلند مات نرم Pro Filt’r ، استاندارد بیش از حد را ارائه داد که بیش از 40 سایه را برای مناسب برای هر رنگ پوست طراحی کرده است.

موفقیت در مشاغل وی باعث شده است که طبق این ارزش 600 میلیون دلار داشته باشد فوربس، ستاره پاپ را که در آن زمان در لندن زندگی می کرد ، به لیست ثروتمندان انگلیس سوق داد.

ثروت تقریبی او 368 میلیون پوند باعث شد وی به سومین موسیقی دان ثروتمند کشور در پشت موسیقی دانان اندرو لوید وب و پل مک کارتنی تبدیل شود. ساندی تایمز‘لیست غنی ، که گفته می شود ارزش هر کدام 800 میلیون پوند است.

رشد بالقوه یک نام تجاری جدید تنها یک ماه پس از آن صورت می گیرد که ریحانا اعلام کرد تجارت مارک مد خود ، Fenty را با LVMH متوقف می کند.

ریحانا همچنان در مورد توسعه بالقوه نام تجاری خود سخت گیر است و تمرکز خود را بر روی ترویج معرفی جدیدترین محصول مراقبت از پوست خود می گذارد: Fenty Skin’s Overnight Recovery Gel-Cream ، که در پایان سال 2020 وارد بازار شد.

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>