آیا این مفاهیم مراقبت از پوست می تواند آینده زیبایی پس از Covid 19 باشد؟

موراما از سه دستگاه جدید برای هدف قرار دادن ‘ماسک’ ، شکستن و سایر مشکلات پوستی که مصرف کنندگان در طی همه گیری با آن دست و پنجه نرم کرده اند ، خبر داد

از ‘maskne’ گرفته تا شبهای بی خواب و شکستگی ناشی از استرس ، کتمان نمی کند که بیماری همه گیر Covid-19 در سال گذشته آسیب زیادی به پوست مصرف کنندگان وارد کرده است ، در حالی که تعطیلی سالن ها و اسپا باعث القا افزایش مراقبت در منزل و درمان های زیبایی همانطور که مصرف کنندگان امور را به دست خودشان می گیرند.

با این حال ، فرصت هایی برای مارک های زیبایی وجود دارد که می توانند با تأمین نیازهای مشتریان خود برای تجربیات مراقبت از کیفیت سالن ، که آژانس طراحی موراما مستقر در انگلستان را برای راه اندازی سه ابزار جدید “مراقبت از پوست آینده” با هدف ترکیب تکنولوژی و طراحی الهام بخشیده است. فراهم كردن . . .

این یک عصاره کوچک از مقاله کامل است که در دسترس است فقط به مشترکین محتوای برتر. مشترکین برای خواندن مقاله به سیستم وارد می شوند (بالا سمت راست).

یا

اکنون در محتوای برتر در کسب و کار لوازم آرایشی مشترک شوید

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>