آیا این آینده ایجاد مواد تشکیل دهنده است؟

در ماه های اخیر ، چندین ماده آرایشی و بهداشتی در صحنه ظاهر شده اند که از استفاده از هوش مصنوعی در ایجاد خود مباهات می کنند. آرایشی و بهداشتی کسب و کار می پرسد ، آیا این روند جدید جذاب امروز بازاریابی است ، یا آینده ایجاد مواد آرایشی است؟

زیبایی با دنیای هوش مصنوعی (AI) غریبه نیست. از ظهور و ظهور نرم افزارهای آزمایشی مجازی Perfect Corp گرفته تا انبوهی از ابزارهای تشخیصی دیجیتال پوست در بازار از چندین برچسب ، مارک های تمام شده کاملاً استفاده می شوند – و از طریق AI برای مصرف کنندگان جذاب هستند.

اما اکنون به نظر می رسد که تولیدکنندگان مواد آرایشی نه تنها به خرید AI می پردازند بلکه در مورد استفاده از آن در فرآیند ایجاد مواد تشکیل دهنده خود فریاد می زنند.

این که آیا برای غربالگری بهترین کاندیداها در طی مراحل تحقیقات اولیه ، نشان دادن بهینه اثر بخشی از ماده ای که به زودی به بازار عرضه می شود یا در هر مرحله در این بین استفاده می شود ، AI به عنوان کلید واژه جدید ارائه دهندگان مواد تشکیل دهنده لوازم آرایشی تبدیل شده است.

“چندین سال است که محصولات آرایشی و بهداشتی و هوش مصنوعی هستند [moving] حتی بیشتر از نزدیک با یکدیگر ، “اظهار می کند آماندین اسکاندولرا ، رئیس ارزیابی بیولوژیکی در Givaudan Active Beauty.

وی درباره استفاده از بخش AI از هوش مصنوعی برای نشان دادن نتایج آزمایش می گوید: “از آرایش گرفته تا مراقبت از پوست ، مصرف كنندگان در حال حاضر به استفاده از آنها عادت كرده اند و ما مطمئن هستیم كه مشتریان ما از داشتن این نوع نمایش نتایج خوشحال خواهند شد.”

اما آیا این یک روند جدید “جذاب” خواهد بود که برای مقداری از رقابت جلو بماند ، یا می توان انتظار داشت که هوش مصنوعی به بخشی جدایی ناپذیر از روند ایجاد تبدیل شود؟ اگر صنعت داروسازی زنگوله ای برای مواد آرایشی باشد ، ممکن است مورد دوم باشد.

هوش مصنوعی به طور فزاینده ای توسط افرادی مانند GlakoSmithkline و Pfizer در زمینه هایی استفاده می شود که محدود به شناسایی و تشخیص بیماری ، کشف و ساخت دارو ، آزمایشات بالینی و درمان های شخصی نیست.

و از نظر تاریخی ، جایی که دنیای داروها پا به پا می کنند ، لوازم آرایشی دوست دارند آن را دنبال کنند.

اما ، کدام یک از تولیدکنندگان و تأمین کنندگان مواد آرایشی برای دستیابی به آخرین فن آوری از خط تولید جلوتر هستند؟

. . .

این یک عصاره کوچک از مقاله کامل است که در دسترس است فقط به مشترکین محتوای برتر. مشترکین برای خواندن مقاله به سیستم وارد می شوند (بالا سمت راست).

یا

اکنون در محتوای برتر در کسب و کار لوازم آرایشی مشترک شوید

شرکت های برجسته

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>