آیا اثر رژ لب تمام شده است؟ فعالیت IP و آنچه نشان می دهد

فعالیت IP در مورد وضعیت لوازم آرایشی و بهداشتی و مراقبت شخصی به ما چه می گوید و برای محافظت از محصولات ، شعارها و بسته های متمایز یا اطمینان از نقض دیگران ، چه چیزهایی را باید بدانید؟ الا نیول و الیزابت دنیس از Marks & Clerk توضیح می دهند

گفته می شود در مواقع بحران اقتصادی ، کالاهای لوکس مقرون به صرفه بهترین عملکرد را دارند – نظریه اصطلاحاً “اثر رژ لب”. مصرف کنندگان با درک اینکه برخی از امتیازات بودجه ای را باید در نظر بگیرند ، اما حاضر نیستند تجملات خود را به طور کامل کنار بگذارند ، توجه خود را به مصرف کم هزینه هایی مانند رژ لب های مارک طراح معطوف می کنند.

کالاهای آرایشی مانند رژ لب قطعاً در گذشته “اثبات رکود اقتصادی” بوده اند. طبق گفته McKinsey & Company ، در طول بحران مالی 2008 ، هزینه های صنعت فقط اندکی کاهش یافته و به طور کامل برگشت یافته است. امروزه س Theال این است که آیا این بخشها نیز ضد کوید هستند و تأثیر طولانی مدت آن بر آرایش ، پوست و روال شخصی بیش از یک سال دور از دفاتر و رویدادهای اجتماعی چه بوده است.

درسی در انعطاف پذیری و انعطاف پذیری

به گفته محقق بازار NPD ، ممکن است زمان بیشتری را در مقابل صفحه رایانه خود سپری کنیم ، اما در سال 2020 وقت کمتری را صرف جلوه دادن صورت خود در مقابل آینه کردیم. افزایش خرده فروشی آنلاین ، زیرا فروشگاه های خیابان های بالا مجبور به تعطیلی شده اند ، همچنین برای صنعتی که رنگ پوست و تطبیق رنگ می تواند نقش مهمی داشته باشد ، چالش برانگیز است.

از طرف دیگر ، با بستن آرایشگاه ها ، آرایشگاه ها و آرایشگاه ها برای مدت زمان طولانی ، ما بیشتر هزینه محصولات مراقبت از پوست DIY ، مراقبت از ناخن ، مراقبت از مو و مراقبت های شخصی ، از جمله محصولات سم زدایی و سلامتی ، مانند ماسک های صورت و صابون های لوکس دست ، برای ایجاد نوعی احساس تجمل و تجمع در خانه.

با امیدواری بیشتر ، رفع محدودیت های قفل اخیر به افزایش فروش آرایش ، لباس و کفش پاشنه بلند نیز منجر شده است. سرمایه گذاری روی رژ لب به خودی خود کم است ، اما هزینه های آرایش چشم افزایش یافته است ، زیرا بازتاب ماسک هایی است که اکنون همه در خارج از خانه خود می پوشیم.

رسانه های اجتماعی نقش مهمی در ظهور مارک های زیبایی اینفلوئنسر در این دوره قفل و همچنین مسیرهای بازاریابی جدید برای نام های خانگی تثبیت شده دارند. فرصت های جدیدی نیز برای شرکت هایی فراهم شده است که قادر به واکنش سریع به افزایش تقاضا برای محصولات بهداشتی ضد ویروسی لوکس هستند ، از ضد عفونی کننده دست گرفته تا مواد آرایشی ضد باکتری. به نظر می رسد زیبایی اخلاقی و مصرف گرایی آگاهانه نیز در سالهای آینده نقش مهمی در صنعت داشته باشد.

چه علائم تجاری در مورد صنعت به ما می گوید

برنامه های کاربردی و ثبت علائم تجاری می توانند بینش اولیه روند بازار و همچنین اعتماد به نفس صنعت را فراهم کنند. در واقع ، با وجود رکود اقتصادی مرتبط با همه گیری ، تعداد برنامه های تجاری جهانی در طی سال 2020 به طور قابل توجهی افزایش یافت.

. . .

این یک عصاره کوچک از مقاله کامل است که در دسترس است فقط به مشترکین محتوای برتر. مشترکین برای خواندن مقاله به سیستم وارد می شوند (بالا سمت راست).

یا

اکنون در محتوای برتر در کسب و کار لوازم آرایشی مشترک شوید

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>