آمازون سالن آجر و ملات را با تجربیات مدل موی پیشرفته راه اندازی می کند

در حالی که بیماری همه گیر COVID-19 برای بسیاری از افراد و مشاغل بسیار دشوار بوده است ، آمازون با انجام یک سرویس بسیار مورد نیاز رشد کرده است: فروش و ارائه سریع هر نوع محصول قابل تصور در هنگام خرید آجر و ملات محدودیت های قابل توجهی دارد. و اکنون ، از آنجا که واکسیناسیون باعث می شود افراد بیشتری بتوانند با احتیاط به فعالیت های شخصی خود برگردند ، خرده فروش نیروگاه قصد تنبلی ندارد. از آنجایی که ما با ایده گرفتن موهای حرفه ای و رنگ آمیزی دوباره موهایمان روز به روز راحت تر می شویم ، آمازون نیز در صنعت آرایشگاه فعالیت می کند.

در روز سه شنبه ، 20 آوریل ، آمازون اعلام کرد که راه اندازی سالن آمازون، یک سالن مفهومی دو طبقه جدید که با استعداد سبک شناسان و رنگ شناسان باتجربه با فناوری و راحتی که انتظار داریم از آمازون ازدواج کند ، ازدواج خواهد کرد. این شامل دسترسی به تبلت های آتش در هر ایستگاه ، آزمایشات رنگ مو با واقعیت افزوده و “فناوری یادگیری” است که در آن مشتریان می توانند به راحتی به یک محصول نمایش داده شده اشاره کرده و فوراً فیلم های تجاری و محتوای آموزشی را در صفحه نمایش و مطمئناً ، مشتریان می توانند برای خرید آن محصول و تحویل آن به خانه خود ، با اسکن کد QR به صفحه محصول در آمازون مراجعه کنند.

حسن نیت ارائه میدهد از مارک

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>