آمازون از نظر خریداران زیبایی چشم پوشی می کند

خریداران لوازم آرایشی سوپرمارکت ها و خرده فروشان زیبایی را نسبت به غول تجارت الکترونیکی ترجیح می دهند

علی رغم موفقیت آمازون در طی بیماری همه گیر Covid-19 ، که به بنیانگذار جف بزوس کمک کرد تا ثروت خود را منجنیق کند و به زودی 202 میلیارد دلار برود ، فوربس، جناح تجارت الکترونیکی از نظر خریداران زیبایی چشم پوشی می کند.

یافته های جدید . .

این یک عصاره کوچک از مقاله کامل است که در دسترس است فقط به مشترکین محتوای برتر. مشترکین برای خواندن مقاله به سیستم وارد می شوند (بالا سمت راست).

یا

اکنون در محتوای برتر در کسب و کار لوازم آرایشی مشترک شوید

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>