آفلاین به علاوه استراتژی آنلاین در AS Watson: آینده خرده فروشی

مالینا Ngai ، مدیر عامل AS Watson (آسیا و اروپا) به Cosmetics Business می گوید که چرا O + O استاندارد جدید خرده فروشی است و تفسیر مالک مارک خرده فروشی به چه صورت است

در سال 1841 به عنوان یک داروخانه کوچک در هنگ کنگ تاسیس شد ، امسال یکصد و هشتمین سالگرد AS Watson است. این گروه در حال حاضر بزرگترین خرده فروش بین المللی بهداشت و زیبایی در جهان است که بیش از 16000 فروشگاه زیر 12 مارک خرده فروشی را در 27 بازار با بیش از 140000 کارمند در سراسر جهان فعالیت می کند.

هر ساله ، بیش از 5.9 میلیارد خریدار از طریق سیستم عامل های O + O (آفلاین و آنلاین) که از فناوری و هوش مصنوعی پشتیبانی می کند ، خدمات ارائه می دهد.

Malina Ngai مدیر عامل AS Watson (آسیا و اروپا) است و در تدوین استراتژی مشتری و دیجیتال AS Watson ، ایجاد تحول دیجیتال ، ایجاد قابلیت های تجزیه و تحلیل داده های بزرگ و همچنین توسعه مشارکت های استراتژیک با تأمین کنندگان بین المللی و شرکت های فناوری نقش مهمی داشته است.

در اینجا ، او به Cosmetics Business در مورد معنای O + O برای AS Watson بیشتر می گوید.

. . .

این یک عصاره کوچک از مقاله کامل است که در دسترس است فقط به مشترکین محتوای برتر. مشترکین برای خواندن مقاله به سیستم وارد می شوند (بالا سمت راست).

یا

اکنون در محتوای برتر در کسب و کار لوازم آرایشی مشترک شوید

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>