آزمایش و خوش بینی زیبایی پس از قفل شدن را شکل می دهد

“20s خروشان” پیش بینی شده برای این قرن چگونه از نظر زیبایی تجلی می یابد؟ و چه مواد آرایشی به مارک ها کمک می کند تا این دوره جدید آینده نگری و خیال را آغاز کنند؟ کسب و کار لوازم آرایشی و بهداشتی به دنبال برخی از درخشش ها می رود

به دنبال یک دوره طولانی انزوای تحمیلی ، دلیل آن این است که مصرف کنندگان ، به مجوز قانونی ، هیچ وقت را از روی پارچه های خوشحال خود بیرون نمی آورند و برای لذت بردن از اوقات خوب خارج می شوند.

یا اگر نظرات اخیر ژان پل آگون ، رئیس اجرایی که از سمت خود برکنار شده باشد ، حداقل این اسب است که لورئال از آن حمایت می کند.

در ماه فوریه ، در کنفرانس سرمایه گذاران گروه ، آگون پیش از قفل شدن Covid-19 و فروش افسرده لوازم آرایشی رنگی و عطر ، “عصر 20s خروشان” و “جشن” زیبایی را پیش بینی کرد.

آگون گفت: “مردم از اینکه دوباره برای معاشرت بیرون می آیند خوشحال خواهند شد.” “این مانند 20s خروشان خواهد بود؛ جشن و عطر در آرایش و رایحه برگزار می شود. قرار دادن دوباره رژ لب نمادی از بازگشت به زندگی خواهد بود. “

اما پیش بینی های آگون چقدر قابل اجرا هستند؟ مطمئناً ، قبل از 20 سال خروشان قرن بیستم ، نه تنها شیوع آنفلوانزای اسپانیایی در سال 1918 ، که تصور می شود حدود 50 میلیون نفر را در سطح جهان کشته است ، بلکه همچنین جنگ جهانی اول ، مسئول 20 میلیون کشته بیشتر طی چهار سال است.

جنی میدلتون ، مدیر زیبایی در شرکت پیش بینی روند WGSN ، می گوید: “تاریخ به ما آموخته است که پس از همه گیری همه ، مردم مشتاق بودند که در کنار هم باشند ، مهمانی گرفته و جشن بگیرند.”

“این زمان درخشان برای مد و زیبایی بود ، و ما این را پس از بحران های اقتصادی ، رکودها و دوره های دشوار تاریخ دیده ایم.

“ما انتظار داریم که دوباره همان را ببینیم. پس از یک دوره بی نظیر آشفتگی و تغییر – و در واقع آشفتگی – مصرف کنندگان می خواهند در مهمانی شرکت کنند ، به خیال فرار کنند و بهترین ظاهر خود را داشته باشند. “

یکی از مورخان معروف لوازم آرایشی و بهداشتی می گوید تجارت لوازم آرایشی که دوره جذابیت مترادف با هالیوود و آرایشگر دهه 1930 مکس فاکتور به همین ترتیب یک فاجعه به دنبال داشت ، در این مورد سقوط 1929 ، در حالی که Dior New Looks of 1950s فاجعه جنگ جهانی دوم و بیش از حد مد 1980 بازگشت از بحران نفتی دهه 1970 بود.

افراط و تفریط

بنابراین ، وقتی این مسئله به زیبایی می رسد ، بازگشت این دهه چگونه خواهد بود؟

. . .

این یک عصاره کوچک از مقاله کامل است که در دسترس است فقط به مشترکین محتوای برتر. مشترکین برای خواندن مقاله به سیستم وارد می شوند (بالا سمت راست).

یا

اکنون در محتوای برتر در کسب و کار لوازم آرایشی مشترک شوید

شرکت های برجسته

همچنین ببینید

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>