آزمایشگاه های لیدی گاگاس هاوس و کلارنا استودیوی محتوای تأثیرگذار زیبایی را در داخل باز می کنند

افرادی که انتخاب شده اند و به طور انحصاری برای سازندگان محتوای دستچین شده باز می شوند ، کمک هزینه 10،000 دلاری نیز دریافت می کنند

نام تجاری آرایش لیدی گاگا Haus Laboratories و هم اکنون خرید کنید ، خدمات بعدی را پرداخت کنید کلارنا برای ایجاد یک استودیوی تولید محتوای تأثیرگذار همکاری کرده اند.

مستقر در لس آنجلس ، ایالات متحده ، گفته می شود كه استودیو توسط Klarna x Haus Labs “تعهد نام تجاری متقابل این شركت در پرورش خلاقیت و ابراز وجود” را نشان می دهد.

این مکان که در ابتدا به عنوان فضای بازاریابی برای خواننده و تیم آزمایشگاه Haus ساخته شده بود ، برای پشتیبانی از سازندگان محتوای انتخاب شده ، دوباره طراحی شده است.

گاگا ، متولد استفانی ژرموتا ، گفت: “ما همچنان که به عنوان یک برند رشد می کنیم ، احساس کردیم ایجاد فضایی از عشق و آزادی مهم است که افراد جامعه ما می توانند به آنجا بیایند و بدون ایجاد قوانین آزادانه ایجاد کنند.”

“ما می خواهیم سازندگان جامعه خود را بالا بکشیم زیرا آنها همچنان کارهای خود را انجام می دهند و ابزار لازم را برای آنها در اختیار آنها قرار می دهند.”

گفته می شود این استودیو در ابتدا برای آزمایشگاه های هاوس ایجاد شده است

کاربران یک مرحله صداگذاری کامل ، “اتاق Glam” برای آماده سازی و تغییر شکل آرایش ، و همچنین یک اتاق استراحت با مارک کلارنا و یک صفحه تعاملی “مولد هاله” پیدا خواهند کرد.

این هنرمند برنده چندین جایزه چندین گیتار سفارشی و پیانوی مورد استفاده در تورهای گذشته برای تزئین استودیو اهدا کرده است.

همزمان با افتتاح استودیو ، آزمایشگاه های Klarna و Haus مشاوره ای را برای توسعه اینفلوئنسرها راه اندازی کرده اند.

همراه با کمک هزینه 10،000 دلاری ایالات متحده که توسط خدمات مالی ارائه می شود ، تأثیرگذاران منتخب به استودیو و راهنمایی های برند Haus Laboratories دسترسی خواهند داشت.

بن جونز ، مدیر عامل آزمایشگاه های هاوس ، گفت: “از روزی که ما تأسیس شدیم ، آزمایشگاه هاوس به ما اشاره کرده است که به طور مرتب جامعه خلاق خود را در مارک و فعالیت های خود بگنجانیم.”

تاوریس جفرسون و هایا آبید

تأثیرگذاران هایا آبید ، معروف به Biddy @ و Tavaris Jefferson ، معروف به @ VariJStylez ، اولین استخدام های Creative Collective هستند.

سباستین سیمیهاتکوفسکی ، مدیرعامل کلارنا افزود: “بیان خلاق در سال گذشته برای بسیاری از افراد مهم بوده و بیش از هر زمان دیگری ، تقویت این صداها مهم است.”

“این چیزی است که هم هاوس و هم کلارنا به رسمیت شناختند ، و این باعث اشتیاق ما در یافتن راه های جدید معنی دار برای حمایت از جامعه خلاق شد.”

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>